Kim są moi klienci?

with Brak komentarzy

Moi klienci to artystyczne dusze. Kobiety, które pracują w różnych branżach i na różnych stanowiskach – często odpowiedzialnych i eksponowanych.  A po godzinach tańczą, piszą wiersze, projektują ubrania, układają misterne kompozycje kwiatowe, pieką torty. I ta artystyczna dusza czasem powoduje, że bywa im trudno w relacjach, określonych strukturach, związkach. I szukają dla siebie własnej recepty na codzienne życie. Potrzebują określić swoje priorytety. I w efekcie naszej współpracy – odkrywają jak zadbać o swoje potrzeby w sytuacjach zawodowych, osobistych, relacyjnych i uczą się dbać o siebie. Zmieniają relacje w autentyczne i partnerskie lub je świadomie kończą.

Moi klienci to osoby, które chcą się pokazać światu  z tym co robią zawodowo. Potrzebują zadbać o swój marketing, stworzyć wizerunek, określić strategię dla swojej marki osobistej lub firmowej. Chcą przekształcić pasję w karierę. Najczęściej są to osoby z branży rozwojowej: coachowie, trenerzy, doradcy. Osoby początkujące na rynku lub planujące kolejny etap w swojej karierze. Mają doskonałe przygotowanie do pracy w swojej branży, są utalentowanymi profesjonalistami – a tym czego poszukują są umiejętności marketingowe i promocyjne, chociaż rzadko tak to nazywają. Najczęściej szukają sposobów na pozyskanie klientów, wzmocnienie pozycji w organizacji lub branży.